alt1
alt1
:: Menu główne ::
alt1
|--> Forum
---> Klan

alt1
:: Zaloguj ::
alt1
 



 Kod dostępu

 Tutaj wpisz kod

 


Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał dodatkowe przywileje jak np. konfigurowanie wyglądu strony, wysyłanie komentarzy z twoim imieniem i wiele innych.

Problemy z logowaniem?

alt1
:: CzatBox ::
alt1

alt1
:: Team Speak ::
alt1

alt1
:: Forum ::
alt1
OSTATNIE POSTY
wyświetl Postagood(3)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:40
wyświetl Postanice(100)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:39
wyświetl Postathanks(4)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:38
wyświetl Postahim on our team.&...(0)
  elaine95
 dnia 13. Gru o godz. 02:34
wyświetl Postain each(0)
  elaine95
 dnia 13. Gru o godz. 02:20

[Wejdź na Forum]

STATYSTYKI FORUM
RazemDziennie
Wątki:1927  0.37
Użytkownicy:1601  0.31
Posty:24362  4.64
FORA
Category Regulamin
Category Ogólne
Category Archiwum gier
Category Minecraft
UŻYTKOWNICY ONLINE
W tej chwili nie ma żadnego użytkownika.

Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować tutaj

alt1
Fishing - łowienie ryb


Po co właściwie łowić ryby?

Łowienie ryb to jedyny sposób na rozszerzenie:

Dwarfen Craft
Common Craft
Invetory
Warehouse
Trade


Od czego zacząć?

Zacząć musimy od pójścia do Fishermana. Znajduje się on w grocery shopach i w każdej lokacji portowej. Może on nauczyć skilli potrzebnych do łowienia ryb, wymienić przedmioty z rybek na proof on cathing fish, sprzedać wędkę czy przynęty. Pierwszą rzeczą jaką trzeba zrobić jest wykupienie skili.



Skile jakie przyjdzie nam wykupić to:

  • Fishing,
  • Reeling,
  • Pumping,
  • Fishing Mastery.

    Fishing wykupujemy jednorazowo. Pozostałe 3 skille przyjdzie nam nauczyć się nam aż do 26lvl. Za naukę płacimy w adenie a wymaxowanie kosztuje 3,785,200a.

    Fishing
    Pumping
    Reeling
    Fishing Expertise

    Wędki
    Do łowienia ryb będzie potrzebna nam oczywiście wędka. Należy pamiętać aby używać wędki na którą mamy grade. Czyli na 20lvlu wędki D-grade na 40 C-grade etc. Aby kupić wędkę należy wybrać opcję "I need to buy fishing gear" u fishermana
    Rodzaje i ceny wędek prezentują się następująco:

    Baby Duck Rod No-grade 40,500a
    Albatross Rod D-grade 135,000a
    Pelician Rod C-grade 540,000a
    Kingfisher rod B-grade 1,620,000a
    Cygnus Pole A-grade 5,400,000a
    Triton Pole S-grade 13,500,000a


    Przynęty
    Do łowienia ryb potrzebne będą nam również przynęty(ang. Lure). Można je kupić u fishermana w tym samym miejscu co wędki. Przynęty dzielimy na 3 rodzaje: Green, Yellow i Purple oraz na "poziomy": for beginners, low, miedium, high. Im lepsza przynęta tym większa szansa na wyciągnięcie lepszej sztuki oraz ryby po prostu chętniej łapią nasze przynęty.
    Dla początkukujących są specjalne przynęty "for beginners". Są świetne jeśli łowimy pierwszy raz, ponieważ pokazują którego skilla w danym momencie trzeba użyć. Niestety używając ich nie wyciągniemy z wody nic sensownego. Jeśli chodzi o kolory to nie ma lepszych i gorszych, a wszystkie wędki używają tych samych przynęt a zakłada się je do wędki jak strzały do łuku.

    Yellow Colored Lure - For Beginners 72a Yellow Colored Lure - Low Grade 144a
    Green Colored Lure - For Beginners 60a Green Colored Lure - Low Grade 120a
    Purple Colored Lure - For Beginners 84a Purple Colored Lure - Low Grade 180a
    Yellow Colored Lure - Medium Grade 180a Yellow Colored Lure - High Grade 216a
    Green Colored Lure - Medium Grade 144a Green Colored Lure - High Grade 180a
    Purple Colored Lure - Medium Grade 216a Purple Colored Lure - High Grade 240a


    Fishing Shots
    Wędki, jak każda broń używają shotów. Każda wędka zużywa jednorazowo jeden fishing shot. Zwiększają one damage zadany rybie przez wędkę. Należy jednak pamiętać, że jeśli pomylimy się hp, które dodamy rybie również zostanie podwojone. Nie można ustawić ich na autospam.
    Wymienia się je za sweet fluidy, które można pozyskać z qusta, który dostaniemy od fishermana. Quest można, a nawet trzeba robić od 1 do 78 lvlu. Nosi on nazwę Quest for Fishing Shots. Listę mobów które dropią sweet fluidy można znaleźć tutaj
    Za jeden sweet fuild otrzymamy następujące ilości fishing shotów:

    66 No-grade
    40 D-grade
    28 C-grade
    8 B-grade
    5 A-grade
    4 S-grade


    Na ryby!

    Jeśli zaopatrzyliśmy się we wszystkie wyżej wymienione rzeczy możemy nareszcie udać się na połów.
    Mój pasek skili wygląda tak (radzę swój ustawić podobnie):



    F1- fishing
    F2- pumping
    F3- reeling
    F4- FSy

    To najważniejsze pozycje. Dalej na pasku dobrze jest mieć broń, shoty do niej i skille ofensywne, ponieważ z wody można wyciągnąć morskiego potwora. Nie jest on trudny do zabicia, jednak może zaskoczyć. U mnie znajduje się jeszcze wędka i przynęty aby po walce z potworem można było wrócić spokojnie do lowienia.
    Gdy pasek skili jest już ustawiony, wyciągamy wędkę, zakładamy przynęty i biegniemy nad wodę. Aby zacząć wędkowanie należy użyć skila "fishing" aby postać zarzuciła wędkę. Pokazuje się okienko ze spławikiem.

                     
    Po chwili na naszym haczyku już szarpie się ryba.

    Teraz zaczyna się cała zabawa. Mamy 30 sekund (czas liczony od zarzucenia wędki) na wyłowienie ryby. Aby tego dokonać jej hp (niebieski pasek) musi spaść do 0. Jeśli pasek dojdzie do końca na prawo lub skończy nam się czas przygrywamy.
    Aby walczyć z rybą używamy 2 skili. Z ich używaniem nie można się spieszyć. Lepiej poczekać chwilkę i użyć dobrego skilla niż wcisnąć za szybko i pomylić się o ułamek sekundy.
    Pumping - jeśli ryba jest spokojna, jej hp stoi w miejscu.
    Reeling - jeśli ryba nam ucieka, jej hp powoli rośnie.

    Jeśli użyjemy dobrego skila zadamy rybce damage.               Zaś jeśli użyjemy złego uleczymy ją.


    Jeśli wygramy zmagania z rybą to wskoczy nam ona do plecaka. Można ją otworzyć klikając na niej dwukrotnie lub prawym klawiszem myszy. Wtedy otrzymamy rzeczy, które można wymienić na proof of catching fish i inne matsy, z których robi się maski i inne pierdółki.



    Proof of Cathing a fish.

    Za POCF można rozwijać skille w następujący sposób: Expand Common Craft: Rozszerza "common recipe book" o 6 slotów na lvl, max 48 nowych slotów.
    Expand Storage: Rozszerza warehouse o 6 slotów na lvl, max 48 nowych slotów.
    Expand Inventory: Rozszerza inventory o 6 slotów na lvl, max 48 nowych slotów.
    Expand Trade: Rozszerza buy/sell w private store o 1 slot na level, max 3 sloty.
    Expand Dwarven Craft: (TYLKO Dwarfy, głównie Warsmith, tego skilla uczy się u zwykłego skill trainer'a, nie u fishermana) Rozszerza "Dwarven recipe book" o 6 slotów na lvl, max 48 nowych slotów.

    Ilość proofów jaki otrzymamy za dane itemki.

    Oil Fish 1 pocf
    Greater Fish Oil 5 pocf
    Premium Fish Oil 25 pocf
    Fish Scale 4 pocf
    Shiny Fish Scale 6 pocf
    Fish Gem 10 pocf
    Shiny Fish Gem 20 pocf
    Thin Fish Bone 6 pocf
    Thick Fish Bone 9 pocf



    Udanych połowów

  •  

      Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tekstów zamieszczonych na tej stronie oraz ich fregmentów są własnoscią administratora serwisu www.polish-legions.com.pl. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie bez zgody administratora serwisu jest zabronione i stanowi wykroczenie w świetle obowiązujących przepisów.
    Site created and theme modified by Iceman
    © 2005

    Theme from THEMES.crossworlds.ru