alt1
alt1
:: Menu główne ::
alt1
|--> Forum
---> Klan

alt1
:: Zaloguj ::
alt1
 



 Kod dostępu

 Tutaj wpisz kod

 


Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał dodatkowe przywileje jak np. konfigurowanie wyglądu strony, wysyłanie komentarzy z twoim imieniem i wiele innych.

Problemy z logowaniem?

alt1
:: CzatBox ::
alt1

alt1
:: Team Speak ::
alt1

alt1
:: Forum ::
alt1
OSTATNIE POSTY
wyświetl Postagood(3)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:40
wyświetl Postanice(100)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:39
wyświetl Postathanks(4)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:38
wyświetl Postahim on our team.&...(0)
  elaine95
 dnia 13. Gru o godz. 02:34
wyświetl Postain each(0)
  elaine95
 dnia 13. Gru o godz. 02:20

[Wejdź na Forum]

STATYSTYKI FORUM
RazemDziennie
Wątki:1927  0.37
Użytkownicy:1601  0.31
Posty:24362  4.64
FORA
Category Regulamin
Category Ogólne
Category Archiwum gier
Category Minecraft
UŻYTKOWNICY ONLINE
W tej chwili nie ma żadnego użytkownika.

Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować tutaj

alt1
System Farbek (Dyes)

Każda postać, w zależności od poziomu doświadczenia posiada po prawej stronie okienka inwentarzu małe czarne kwadraty. Na ich miejsce przyczepiamy farbki które mają znaczny wpływ na statystyki naszej postaci. Postać do 20 poziomu może nosić jedną farbkę. Po 20 poziomie mamy dwa miejsca na farbki a po 40 całe 3. Greater Dyes możemy nosić tylko wówczas, jeśli przeszliśmy przez zmianę profesji.

Korzyści
Każda farbka dodaje nam określoną ilość punktów do statystyki, ale jednocześnie ujmuje innej. Cała sztuka polega na odpowiednim dobraniu, musimy zastanowić się co dla naszej postaci jest ważniejsze. Możemy łucznikowi zwiększyć zręczność, przez co będzie strzelać szybciej, celniej oraz będzie miał większe uniki, kosztem kondycji. Możliwości jest bardzo wiele.

Wykonanie
Farbkę można wydropić lub wyspoilować jak każdy inny przedmiot. Każda ma zaznaczone, ile do czego dodaje oraz ile odejmuje. Są farbki lepsze i gorsze, to znaczy że mogą odejmować więcej niż dodawać. Ale to i tak duże pole do popisu.

Kiedy zdecydujemy się czy chcemy modyfikować statystyki naszej postaci, musimy zebrać 10 wybranych farbek i zanieść je do Symbol Makera. Powinien znajdować się w Heine na większości serwerów. Ta sa postać pomoże nam farbkę usunąć. Efekty farbek się sumują, jednakże żadna modyfikacja nie może sumarycznie być większa niż +5. Powyżej tej wartości statystyka już nie rośnie.

Nie każda klasa może używać każdej farbki. Poniżej zamieszam listę które cechy może modyfikować która klasa:

STR CON DEX:
  • Każda

  • INT MEN:
  • Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock.
  • Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner.
  • Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner.


  • INT WIT:
  • Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock.
  • Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner.
  • Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner.


  • Rogue, Treasure Hunter, Hawkeye.
  • Warrior, Gladiator, Warlord, Human Knight, Dark Avenger, Paladin.
  • Elven Knight, Temple Knight, Swordsinger, Plainswalker, Silver Ranger
  • Palus Knight, Assassin, Shillien Knight, Bladedancer, Abyss Walker, Phantom Ranger.
  • Orc Raider, Orc Monk, Destroyer, Tyrant.
  • Scavenger, Artisan, Bounty Hunter, Warsmith.


  • MEN WIT:
  • Human Wizard, Sorcerer, Necromancer, Warlock.
  • Elven Wizard, Spellsinger, Elemental Summoner.
  • Dark Wizard, Spellhowler, Phantom Summoner.


  • Cleric, Bishop, Prophet.
  • Elven Oracle, Elven Elder.
  • Shillien Oracle, Shillien Elder.


  • Działa to dla przykładu tak: Znajdujemy farbkę która dodaje +2 do MEN ale odejmuje -4 do INT. Sprawdzamy w powyżeszj tabeli i dowiadujemy sie, że nosić ją może Summoner.

    Za co dokładnie odpowiada każda statystyka:

  • STR: Zwiększa obrażenia ataków fizycznych.
  • DEX: Prędkość ataku, celność, uniki, szansa na krytyka, prękość poruszania się.
  • CON: Ilość HP i CP. Odporność na stun i krwawienie.
  • INT: Siła zaklęć, szansa na wejście sleepa, roota, etc.
  • WIT: Szansa na krytyczny atak magiczny, prędkość rzucania zaklęć, odporność na roota i temu podobne ataki.
  • MEN: Obrona przeciw magii, ilość MP i jej przyrost, zmniejsza szansę na przerwanie castowania.
  •  

      Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tekstów zamieszczonych na tej stronie oraz ich fregmentów są własnoscią administratora serwisu www.polish-legions.com.pl. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie bez zgody administratora serwisu jest zabronione i stanowi wykroczenie w świetle obowiązujących przepisów.
    Site created and theme modified by Iceman
    © 2005

    Theme from THEMES.crossworlds.ru