alt1
alt1
:: Menu główne ::
alt1
|--> Forum
---> Klan

alt1
:: Zaloguj ::
alt1
 



 Kod dostępu

 Tutaj wpisz kod

 


Nie masz jeszcze konta? Możesz je założyć. Jako zarejestrowany użytkownik będziesz miał dodatkowe przywileje jak np. konfigurowanie wyglądu strony, wysyłanie komentarzy z twoim imieniem i wiele innych.

Problemy z logowaniem?

alt1
:: CzatBox ::
alt1

alt1
:: Team Speak ::
alt1

alt1
:: Forum ::
alt1
OSTATNIE POSTY
wyświetl Postagood(3)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:40
wyświetl Postanice(100)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:39
wyświetl Postathanks(4)
  alicetaylor
 dnia 13. Gru o godz. 04:38
wyświetl Postahim on our team.&...(0)
  elaine95
 dnia 13. Gru o godz. 02:34
wyświetl Postain each(0)
  elaine95
 dnia 13. Gru o godz. 02:20

[Wejdź na Forum]

STATYSTYKI FORUM
RazemDziennie
Wątki:1927  0.37
Użytkownicy:1601  0.31
Posty:24362  4.64
FORA
Category Regulamin
Category Ogólne
Category Archiwum gier
Category Minecraft
UŻYTKOWNICY ONLINE
W tej chwili nie ma żadnego użytkownika.

Jesteś anonimowym użytkownikiem. Możesz się zarejestrować tutaj

alt1
Historia klanu Polish Legions
Historia klanu Polish Legions

W maju 2003 roku Angel dostał od Baldura gierkę o wdzięcznej nazwie Freelancer. Szybka instalka, przejście kampanii i loty jako tytułowy freelancer po szlakach Syriusza. Ponieważ gra miała tryb multiplayer, zrodził się pomysł dołączenia do jakiegoś serwera. Nie do końca Angel był przekonany czy mu się to uda. Komp Angela był podpięty do sieci osiedlowej i nie posiadał własnego IP co mogło zniweczyć próbę zawitania do światowej społeczności Fla. Na szczęście okazało się, że gra nie wykorzystuje IP tylko ID. I tak któregoś pięknego dnia w czerwcu 2006 roku Baldur i Angel pojawili się na polskim serwerze Fla o swojsko brzmiącej nazwie „Zadyma”.
Społeczność serwera nie była wielka i niezbyt wiele się działo ale to tu chłopaki zdobyli pierwsze szlify w grze w wersji multi no i admin serwera Chacyl mający dość spore umiejętności, chętnie podzielił się swoją wiedzą o zasadach i niuansach walki w przestrzeni kosmicznej. Jednakże „Zadyma” ze względu na niewielką ilość graczy nie zapewniała do końca dobrej zabawy na jaką się nastawili. Trzeba było poszukać serwera z większą ilością graczy. Padło na „K-Play1”. I tu pierwszy raz już na samym początku nastąpiło spotkanie z „ciemną stroną mocy”. Kiedy Angel wyleciał przed planetę Manhattan w systemie NY na najsłabszym statku w grze „Starflier” i przedstawił się na czacie ogólnym ze zdziwieniem stwierdził, że zaraz znalazło się kilku chętnych do przywitania go za pomocą działek. Jedynym wyjściem była ucieczka w tradelinea. I tak uciekając prześladowcom i bawiąc się w chowanego Angel zdał sobie sprawę, że tylko gra w jakiejś większej grupie pozwoli na w miarę spokojną egzystencję w galaktyce. Trzeba więc było poszukać serwera gdzie gra większa ilość Polaków. Tak w poszukiwaniu rodaków trafili w lipcu 2003 roku na serwer „DeathMatch”. Jak się okazało był to strzał w przysłowiową „dziesiątkę”. W krótkim czasie poznają grupę ludzi, którzy mają podobny cel i chęć zawładnięcia szlakami Syriusza – najpierw Drake, póżniej Lysoleq, Iceman, Raven i Wici, Adzik i Bluemax. Celem lepszej organizacji i powiadamiania powstaje wspólny e-mail no i GG staje się głównym komunikatorem grupy. Niestety grupa nie zabawiła zbyt długo na DM. Po pierwsze admin serwera nie robił nic aby zapobiegać cheatowaniu, prócz tego Baldur dostał bana. Ekipa postanowiła poszukać nowego domu. No i tu nastąpił okres przeskakiwania między serwerami celem znalezienia tego jednego. Mimo, że grupa na dłużej nie zagościła na żadnym serwerze cały czas przechodziła ewolucję organizacyjną. W końcu było razem dwadzieścia osób. Nie było jednego lidera, wszystkie decyzje były podejmowane ad hoc. Jasne też było, że grupa w której prawie każdy „ciągnął sznurek w swoją stronę” na dłuższą metę nie utrzyma się razem. Przyznać również należy, że w ekipie były osoby (choć w mniejszości), które znajdowały radochę w pk-owaniu innych graczy. Trzeba coś było zmienić.



I tak pod koniec sierpnia 2003 w trakcie kilkugodzinnej rozmowy na GG między Angelem i Wici pojawiła się myśl o stworzeniu grupy która miałaby określoną organizację z klarownymi regułami i co najważniejsze miała stać po „jasnej stronie mocy. Lysoleq nakreślił pierwsze ogólne zasady, które po części obowiązują do dziś. Nastąpiła też selekcja ludzi celem wyodrębnienia tych którzy zasługiwali na szacunek i mieli chęci do stworzenia nowej organizacji, a wyeliminowania „niepożądanego elementu”. Cały proces reorganizacji zakończył się na początku września 2003. Decyzje były podejmowane demokratycznie, większością głosów poprzez ankiety. Poszczególne osoby otrzymały również swoje zadania do wykonania;

- Baldur jako najbardziej bojowo nastawiony z całej ekipy miał „reklamować” grupę w potyczkach z innymi graczami,
- Lysoleq miał przetestować i opracować najlepsze konfiguracje uzbrojenia dla myśliwców,
- Drake rozpoznawał najlepsze trasy handlowe
- Angel zajmował się administracją i rekrutami,
- Iceman stworzył stronę klanową w internecie.



20.09.2003 roku po raz pierwszy oficjalnie pojawia się tag [PL] i nazwa Polish Legions.
Wszystko rozwija się zgodnie z założeniami, grupa jest silna i zorganizowana. Niestety, cały czas klan nie może znaleźć stałej dyslokacji i co prawda w pewnym momencie w listopadzie 2003 wydaje się, że Andromeda będzie tym serwerem na który wszyscy czekali jednak jedna decyzja admina zniechęca ludzi do pozostania – podczas jednej z kolejnych potyczek kiedy ponownie [PL] wychodzi zwycięsko z batalii, banuje on sześciu naszych graczy żeby dąć odpocząć wrogom [PL]. Zniechęca to ludzi do serwera, część nawet rezygnuje z Fla. Jest grudzień 2003 roku. W klanie zostaje 12 osób, które dalej chcą ciągnąć grę. Po wielu kalkulacjach i selekcji do wyboru pozostają dwa serwery – angielski Jolt i niemiecki Hamburg City. Ostatecznie wybrany zostaje Hamburg City Server. Jolt jest „zaludniony” ale zbyt spokojny – przykładem niech będzie to, że jak ktoś chce powalczyć to najpierw pyta się oponenta czy może z nim zrobić pvp. Natomiast na HaCyku najpierw strzelają, a później zadają pytania.

Styczeń 2004
Tak więc na początku miesiąca pierwsze [PL]-ki pojawiają się na Hamburgu. Początki egzystencji na nowym serwerze nie wróżyły nic niepokojącego, standardowo zakładanie charakterów, robienie kasy itd. Niedługo jednak doszło do pierwszego większego starcia z piratami w systemie Hamburg gdzie kilku graczy niemieckich dopadło Drake'a. No i tu szybko sprawdziła się organizacja klanu i wcześniej nabyte umiejętności. Zaraz przy osaczonym Drake'u pojawiła się ekipa odwetowa w sile 5 [PL] gromiąc 10 piratów, Niemcy padali jak muchy i byli niesamowicie wściekli. Długo nie trzeba było czekać by kolejny gracz z tagiem [PL] (dokładnie [PL]_Uti) został zaatakowany w Sigmie 13. I jak wcześniej szybka akcja odwetowa pozbyła piratów złudzeń. Powoli zaznaczaliśmy swoją obecność na serwerze i dawaliśmy znać, że nie będziemy chłopcami do bicia. Zapada decyzja o o przedostaniu się do Omicron Gamma – w końcu tam były do wykonania najbardziej opłacalne misje no i zazwyczaj najsilniejsze klany właśnie tam przesiadywały. I tu nastąpiło pierwsze spotkanie [PL] z członkami [*Schlangenkrieger*] - najsilniejszego wówczas klanu na serwerze. Był to Zelpa i Taipan. Szybko przekonaliśmy się wówczas o trzech rzeczach – pierwsza to, że nie będzie łatwo gdyż umiejętności „Węży” (bo taką etykietkę im przylepiliśmy) są ponadprzeciętne i pokonanie ich graniczyło wówczas prawie z cudem druga, że musimy przyzwyczaić się do metod walki niezbyt zgodnych z zasadami fairplay stosowanymi wobec nas oraz trzecie, że niestety również w grach historyczne uprzedzenia narodowe też mają miejsce. Od tego momentu wyzwiska i wysyłanie nas jako Polaków do Auschwitz jak i polowanie na [PL] w grze stały się normą. Jak ciężki to był okres niech świadczy fakt, że pojawiły się głosy o zmianie serwera i nie wynikały one tylko z faktu, że walka z Wężami była bardzo ciężka ale również (a w zasadzie szczególnie) ze względu na podejście do nas większości graczy którzy byli z Niemiec. Ostatecznie jednak wygrała opcja podjęcia wyzwania (zapewne dużo zrobiła też duma narodowa, która nie pozwoliła nam na rejteradę). Zapada decyzja o zmianie organizacji klanu. Najpierw poprzez głosowanie wszystkich członków klanu zostaje wybrany sztab, a następnie nowowybrani sztabowcy wyznaczyli spośród swojego grona lidera. I tak [PL]_Angel został wybrany Imperatorem.

Luty 2004
Pojawia się pierwsze forum klanowe w internecie, które na początku ma trzech administratorów [PL]_Lysoleq, [PL]_Patu i [PL]_Iceman. Ostatecznie jednak po pewnym czasie całą administrację forum przejmuje [PL]_Iceman. Nowa organizacja i forum miały pomóc klanowi w przetrwaniu. I tak rozpoczęło się mozolne i pełne trudności wywalczanie sobie pozycji przez [PL] na Hacyku. Dzień w dzień, a właściwie godzina w godzinę klan musiał odpierać ciągłe ataki klanów pirackich. Tam gdzie pojawiał się ktoś z [PL] zaraz przybywali nasi przeciwnicy. Widać było, że koledzy z Niemiec chcą nas „wykopać” z serwera. Oczywiście nie wszyscy byli do nas wrogo nastawieni ale ze względu na pozycję „Węży” i strach przed nimi szeregi naszych wrogów rosły nieustannie. Takie przypadki jak Szap były chlubnymi wyjątkami. Pojawienie się forum klanowego przynosi pierwsze efekty – pojawiają się nowi rekruci i mimo ciągle przygniatającej przewagi naszych wrogów klan rozrasta się. Do grupy w najbliższym czasie dołączają ludzie którzy będą ostoją klanu w najbliższym okresie – [PL]_Taza, [PL]_Anza,[PL]_Dunadan, [PL]_Lid, [PL]_Pheniks, [PL]_Knote, [PL]_Siwy. Determinacja i rosnące umiejętności [PL]-ek powodują podjęcie decyzji o próbie zdobycia Omicron Beta. Tam napotykamy klan [uSF] (unterSchwarzerFlagge). Przez miesiąc toczą się z nimi ciągłe walki w systemie. Oczywiście [uSF] nie walczy sam, często wspierani są przez klan „Węzy”.

Marzec 2004
Ciągła walka wokół Ruiz Base uzmysławia sztabowi, że oprócz umiejętności i ilości klan potrzebuje jeszcze jednej rzeczy – pieniędzy. Ponieważ było oczywiste, że jeśli na szlakach handlowych pojawią się transportowce z [PL] zaraz będą „kilowane” przez piratów, zapada decyzja o założeniu tzw. ukrytch (nieklanowych) charów celem zdobycia środków na dalsze prowadzenie wojny. Również rozpoczęło się planowe zdobywanie broni dla myśliwców, włączając w to tzw „Nomady” i wyrzutnie najsilniejszych min „Ripperów”. Sztab również decyduje o pozostawieniu reszty galaktyki i całkowitym skupieniu się sił klanu w Becie. Powoli i z mozołem podczas niekiedy wielogodzinnych walk [PL]_ki przy ciągłych wyzwiskach i dockkillingu przechylają szalę zwycięstwa na swoją stronę. Zdobyte doświadczenie w walce z dnia na dzień podnosi również umiejętności naszych klanowiczów. Dochodzi do tego, że wspierający [uSF] „Węże” zaczynają „zbierać baty”. Oczywiście nasze zwycięstwa nie są w smak piratom, którzy żeby wytłumaczyć się ze swoich porażek zaczynają zwalać wszystko na lagi – pojawia się też nowe określenie nas dotyczące, a związane z klanowym tagiem – Polish Lagers. Również handel przynosi swoje efekty. Stać nas na ciągłe używanie najlepszych (a zarazem najdroższych) rakiet. Ponieważ piraci swoją kasę zdobywają w większości z „taksowania” innych graczy więc zajęci walką w Becie nie mają czasu na podreperowanie budżetu. To kolejny przyczynek do ich coraz częściej powtarzających się klęsk. Jednakże wojna trwa nadal, choć w tunelu zaczęło pojawiać się światełko.

Kwiecień 2004
Ponieważ coraz częściej wygrywaliśmy batalie w Becie, zapada decyzja o ściganiu [uSF] wszędzie gdziekolwiek się pokażą. I tak zaczyna się polowanie na „Czarną Flagę” po całej galaktyce. Klan jest już na tyle liczny i silny, że możemy sobie pozwolić na opuszczanie Bety. W końcu dochodzi do sytuacji, że co niektórzy gracze [uSF] proszą [PL]-ki o zaprzestanie wojny – są nawet skłonni zapłacić kontrybucję. Jednak ich liderzy nie chcą się na to zgodzić. Wymiatanie trwa więc nadal. Ponieważ jednak część „męczonych” piratów dla świętego spokoju w grze zaczyna przenosić się do innych klanów, liderom [uSF] nie pozostało nic innego jak oficjalnie nas poinformować o wyniesieniu się z Bety do Alfy. Tak więc ostatecznie po dwóch miesiącach ciężkich walk i setkach godzin spędzonych na walkach wokół Ruiz odnieśliśmy zwycięstwo. Oczywiście nie znaczyło to, że będziemy mogli sobie spokojnie robić misje w Becie ale wszystkie klany pirackie włączając w to „Węży” wiedzieli już, że [PL]-ek z serwera się nie wykopie i że każdy atak na gracza z naszym tagiem spotka się z natychmiastową odpowiedzią. A, że klan rozrósł się do poważnych rozmiarów , czy się to komuś podobało czy nie staliśmy się jedną z najmocniejszych grup na HaCyku.

Maj 2004
Po bitwie o Betę sytuacja się trochę uspokoiła. Walki z piratami toczyły się nadal ale nie byli oni już tak skorzy do napastowania nas na każdym kroku. Rosnąca siła i znaczenie [PL] spowodowało bardzo znaczącą zmianę na serwerze – pojawiły się klany które zaczęły zabiegać o sojusz z nami i coraz więcej graczy przyłączało się do nas w walce z piratami. [UFO], [BMF] i [HH] wraz z [PL] stały się przeciwwagą dla klanów pirackich [*Schlangenkrieger*], [O.I.A], [uSF], [127th], [Templers] i [Reefer]. Ponieważ piratom nie było już tak łatwo bezkarnie „taksować” graczy musieli zabrać się za prowadzenie handlu na nieoznaczonych transportowcach. Głównym zadaniem wówczas stało się prowadzenie rozpoznania i przypatrywania się przeciwnikom przy zmianie „charów” celem określenia ich transportowców. Dotyczyło to również ich „ukrytych” nieklanowych myśliwców. Odpowiedzialnym za prowadzenie „książki rozpoznawczej” został wyznaczony [PL]_Lid. O skuteczności prowadzonego rozpoznania może świadczyć fakt, że kiedy klan opuszczał serwer i na forum HaCyka została opublikowane dane zebrane przez [PL] nie było pirata, który mógł stwierdzić, że coś przed nami ukrył.

Czerwiec, lipiec i sierpień 2004
Wojna trwa nadal jednak ze względu na sezon urlopowo-wakacyjny ilość potyczek spada. Sztab obmyśla chytry plan pokrzyżowania szyków naszym wrogom - jednym z klanowiczów był [PL]_Babajaga, który mając osiem lat wraz z rodzicami wyjechał z Polski i zamieszkał w Niemczech. Ponieważ znał wyśmienicie język niemiecki narodził się pomysł umieszczenia go w szeregach wrogów jako naszą „piątą kolumnę”. O super tajnej akcji wiedziała znikoma ilość ludzi – chodziło o to aby w przypadku spotkania z grupą gdzie jest Babcia podświadomie oszczędzać go w walce. I tak [PL]_Babajaga wstąpił do szeregów [uSF]. Ważne było też to, że serwer wykrywał automatycznie skąd dany gracz pochodzi i na „liście obecności” graczy online u Babci wyświetlała się flaga Niemiec – więc kamuflaż był pełny. Od tego momentu wiedzieliśmy co tam piraci szykują przeciwko nam i potrafiliśmy w odpowiedni sposób na czas zareagować. Oprócz tego stała się rzecz o wielkim znaczeniu dla [PL] i serwera – rozpadł się klan [*Schlangenkrieger*], który tak naprawdę w tym czasie był jedynym klanem, który mógł się w pojedynkę przeciwstawić [PL]. Część graczy wyszła z gry, a ci co zostali zasilili szeregi [uSF] [O.I.A.] i [Reefer]. Z drugiej strony ilość podań o przyjęcie do naszego klanu praktycznie uniemożliwia klanowiczom zajmującym się rekrutacją spokojną grę. Wykorzystując czasowe zmniejszenie ilości piratów w grze i wzrost populacji [PL], sztab zarządza przygotowanie do akcji wymiatającej. Klan w sile 20 myśliwców Eagle dokonuje zwartego przelotu po galaktyce Syriusza uprzykrzając piratom grę. Jak się okazało kij miał dwa końce. Sukces odniesiony przez [PL] i liczebność klanu w jednej chwili na serwerze spowodowała wprowadzenie przez Niwo (administratora serwera) ograniczenia ilości członków klanu mogących jednocześnie być w grze. Oczywiście był to krok wymierzony w zasadzie w nasz klan ponieważ tylko my mogliśmy w takiej liczbie pokazać się na HaCyku. [PL] wchodzi w posiadanie własnej bazy. Zostaje ona umieszczona w Sigmie 19 na planecie Hiran

Od dnia 28.08.2004 jako komunikator w [PL] obowiązuje program Team Speak (TS), dzięki jego wykorzystaniu prowadzenie walk staje się o wiele łatwiejsze. Pozwala on również na lepsze poznanie się grupy poprzez rozmowy w "Barze u Icka".


18.09.2004 I Zlot klanu [PL]
Spotkanie odbyło się w Olkuszu dzięki gościnności [PL]_Anza, którego wsparł starszy brat [PL]_Taza. W zlocie bierze udział 10 klanowiczów

09.10.2004
Na HC zaczyna obowiązywać nowy mod wprowadzający możliwość posiadania przez klany własnego pancernika typu „Osiris”. [PL] zdobywa swoją jednostkę flagową, która otrzymuje historyczną nazwę „Orzeł”

06.11.2004
Na forum HC serwer pojawiła się nowa ankieta na temat ustawienia progu pinga na HC. Są trzy możliwości 180, 130 i 100 ms. Niestety spora grupa w [PL] nie posiada szybkich łączy i tylko 180 ms nam odpowiada.

16.12.2004
Konwój do Aurigi. Wydarzenie na miarę Galaktyczną. Event wymyślony i zorganizowany przez [PL]_Taza, po raz kolejny pokazał siłę i doskonałą organizację [PL] na serwerze HC. Sześć ciężkich galaktycznych transportowców w obstawie dziesięciu myśliwców typu „Eagle” przeleciało przez całą galaktykę na najbardziej dochodowej trasie z NY do Aurigi prawie bez strat własnych. Jedynie [PL]_Babajaga padł w obronie transportowców w walce z piratami jako pierwszy rzucając się na wroga, który czyhał na nasze transportowce w końcowej części trasy. Sam event trwał przeszło trzy godziny.

17.12.2004
[PL]_Koni i [PL]_Warek przez kilkadziesiąt minut samotnie stawiają czoła przeważającym siłami piratów z [O.I.A], [uSF] i [Reefer] w obronie Omicron Beta.

18.12.2004
Jak pokazało życie ankieta sobie, a Administracja HC sobie. Pomimo, że w ankiecie większość opowiedziała się za pingiem 180, na HC ustawiono 130.

19.12.2004
Rozpoczęcie zmasowanych nalotów na Omicron Theta i oblężenie Freeport 9 - jako głównego siedliska piratów w tym systemie. Walki trwają kilka dni z różnym natężeniem - praktycznie do Świąt Bożego Narodzenia.

30.12.2004
Na samym szczycie listy najlepszych 'businesmenów” na HaCyku znajduje się czterech graczy [PL]: [PL]_Anza, [PL]_Taza, [PL]_Knote i [PL]_Iluvatar. Tylko Gravity zakłóca swą obecnością sielski widok [PL]-lek na szczycie tej listy.

5.01.2005
Freelancer - Klan [Reefer] na nieklanowych transportowcach próbuje skopiować naszą akcję konwojową do systemu Auriga. [PL] wykazuje się czujnością i od systemu Tohoku rozpoczyna przy wsparciu [BMF] nękanie przeciwnika. Walka przenosi się do Sigmy 19 gdzie pojawia się pancernik [Reeferów]. Pojawia się tylko po to aby zmienić się w eksplodującą kupę złomu. Przeskakując między Tohoku, a Sigma 19 ostatecznie wybijamy piratom z głowy kontynuowanie konwoju.

15.01.2005
Freelancer - Wymiatanie. Odwetowa Eskadra w składzie pancernik „Orzeł” i 10 myśliwców typu „Eagle” wykonuje przelot przez galaktykę od bazy [PL] w Sigma 19 do systemu New Lonodon celem zmiecenia piratów z galaktycznych szlaków i zapewnienia wolnego handlu graczom. Przelot kończy się całkowitym sukcesem. Po pierwszych potyczkach gracze z klanów pirackich pochowali się w swoich bazach i udawali, że ich nie ma. Jedynym który do końca bronił „honoru” piratów był [Reefer]_Hades.
I jest to w zasadzie ostatnia większa akcja [PL] (w starym wydaniu) w FL na HaCyku. Niestety próg pingu który wprowadzili w grudniu administratorzy serwera skutecznie uniemożliwia udział w grze sporej liczbie klanowiczów. Rekrutacja do FLa zostaje zawieszona.


08.02.2005
Klan rozpoczyna testowanie gry Lineage II na serwerze Realms of Furius Angels (ROFAL)

15.02.2005
Na stronce klanowej pojawia się przetłumaczony Primoguide – poradnik do Lineage 2

08.03.2005
[PL]_Knote umieszcza na forum pierwszy opis questa do Lineage 2

10.03.2005
Uruchomienie nowej wersji strony klanowej Polish Legions

13.03.2005
Freelancer - Nowe pokolenia, [PL] wznawia rekrutację do Freelancera zawieszoną po odejściu znakomitej większości klanowiczów do Lineage 2. Liderem na Hamburg City serwer zostaje mianowany [PL]_Iluvatar. Jednak nie będzie to już to samo. Zmienia się również oblicze serwera. Odejście [PL] spowodowało drastyczną zmianę równowagi sił na HC. Brak realnego silnego przeciwnika powoduje to, że klany pirackie walczą między sobą. Dochodzi do sytuacji, które jeszcze kilka miesięcy temu były nie do pomyślenia - piraci z [uJR] (odłamu [uSF]) proszą [PL] o pomoc w walce z inną grupą piracką [O.I.A]. W okresie lipiec-sierpień 2005 ilość wszystkich graczy na HC zmniejsza się na tyle, że są chwile kiedy samotne dwie [PL]-ki stanowią 2/3 graczy online, tą pozostałą 1/3 jest niezmordowany Gravity robiący misje w Omicron Gamma.

07.04.2005
Powołanie do życia grupy sztabowej klanu składającej się z 8 osób:
[PL]_Angel, [PL]_Iceman, [PL]_Knote, [PL]_Taza, [PL]_Iluvatar, [PL]_Lid, [PL]_Anza, [PL]_Giero

07.04.2005
Oficjalnie [PL] rozpoczyna swoją działalność w Lineage 2 na serwerze ROFAL

12.04.2005
Ogame staje się kolejną nową grą klanową. Szefem ekipy zostaje [PL]_Taza. [PL] pojawiło się na Universum 8

21.04.2005
Pomimo uczestnictwa w innych grach spora część klanu pojawia się na serwerze Hamburg City by wspomóc rających wciąż we Freelancera kolegów i w sile 18 myśliwców Eagle + pancernik „Orzeł” przypomina „ciemnej stronie mocy”, że nie może bezkarnie taksować graczy w przestrzeni Syriusza. Na zakończenie ulubiona baza wypadowa piratów Freeport 9 rozlatuje się na kawałki po ostrzale „Orła” i „Eagli”.

06.06.2005
Zmiana organizacyjna, powstaje nowa grupa sztabowa składająca się z 3 osób:
[PL]_Angel, [PL]_Iceman, [PL]_Knote

11-12.06.2005
II Zlot klanu [PL] w ośrodku "Sosenka" pod Skierniewicami. W zlocie bierze udział 13 klanowiczów.


19.06.2005
Defilada na Hamburg City server – ponowne zmasowane pojawienie się „starej gwardii” w FLu
Cały event trwał 3 godziny, a o sile [PL] niech stanowi fakt, że blisko połowę będących w tym czasie graczy online stanowiły [PL]-ki. Najśmieszniejszym momentem była chwila kiedy w Tohoku przy Atka Border Station samotny piracik zawołał „pay tax”. Oczywiście otrzymał zapłatę z Nomad Blasterów. A co, nie będziemy sknerami.

15.06.2005
Lineage 2 – poszukiwanie nowego serwera do L2 gdyż ROFAL przestaje spełniać z wielu powodów nasze wymagania. Część ekipy wpada na serwer ISOGames.

01.07.2005
Swat4 staję się następną grą w którą oficjalnie gra [PL]. Pieczę na grupą sprawuje [PL]_Iceman

09-11.09.2005
III Zlot klanu [PL]. Ponowne spotkanie w "Sosence". W zlocie bierze udział 13 klanowiczów. Zapada również decyzja, że kolejne zloty odbywać się będą raz na rok.

09.10.2005
Lineage 2 – po wielu próbach i odwiedzonych serwerach zapada decyzja o zadomowieniu się i rozpoczęciu rekrutacji do klanu [PL] na serwerze ISOGames.


29.10.2005
Guild Wars – oficjalnie została założona gildia o nazwie Polish Legions Guild Wars Team. Liderem gildii zostaje [PL]_Promko.

8.12.2005
Guild Wars – pierwsze zwycięstwo w Tombach, Nie były to walki o rankingowe punkty, ale o tzw. "fame", czyli sławę.

11.12.2005
Guild Wars - Polish Legions Guild Wars Team odnosi pierwsze "flawless victory" oznacza to, że żaden z członków drużyny nie zginął w czasie walki.

23.11.2005
Lineage 2 – Dziewięciu śmiałków rozpoczyna quest, który kończy się zabiciem Imperial Gravekeepera i otrzymaniem questowego itemu, który zostaje przedstawiony Sir Gustawowi Athebaldtowi w Oren. Sir Gustaw rewanżuje się Dowodem Aspiracji (Proof of Aspiration) - Dzięki niemu klan [PL] podniesiony został do 5 poziomu i oznacza to, że mamy możliwość założenia własnego aliansu. (ISO)

12.12.2005
Lineage 2 – wylicytowanie clan hallu. Nasz pierwszy CH jest w Gludio.

3.01.2006
Lineage 2 – po rozmowach trwających od grudnia szefowie klanu Amber (Daara, Kel) oraz [PL] ([PL]_Iceman i [PL]_Knote) zatwierdzają warunki sojuszu i powstaje nowe ally o nazwie NewOrder.

15.01.2006
Lineage 2 - pierwsze starcia z największymi wrogami NO – BloodPact i GreekArmy.

30.01.2006
Lineage 2 – do NO przystępuje polski klan Chamber.


1.02.2006
Guild Wars – pierwsze GvG

15.02.2006
Lineage 2 – nasi najwięksi wrogowie BP i GA rozpadają się. Rozpada się również nasz sojusznik w NO, klan Amber – aczkolwiek osoby kontynujące grę w L2 zostają w ally i przechodzą do Chamber i [PL].

3.03.2006
Lineage 2 – obrona Dion – Dion należał do klanu Hunters którzy byli naszymi sojusznikami. Zwrócili się oni do [PL] z prośbą o pomoc w obronie. Jak przystało na sojuszników wraz z klanem Chamber stanęliśmy na murach obronnych zamku by pomóc Huntersom. Cóż siege jak siege ale ten akurat zasługuje na umieszczenie w kronice gdyż przeciwko obrońcom stanęło 6 klanów i przewaga atakujących była prawie trzykrotna. W szeregi obrońców wkradło się zwątpienie. Jednak liderzy doszli do wniosku, że nie ma nic do stracenia i najlepszą obroną jest atak i obrońcy wyszli z zamku na pole. I tak zaczęło się oblężenie.... atakujących. Mimo przygniatającej przewagi nie zdołali nawet rozstawić swoich flag. I tak już zostało do końca siege – obrońcy ganiali atakujących po całym przedzamczu. Zamek został w rękach Huntersów, a my stwierdziliśmy, że chyba czas na własny zamek.

19.03.2006
Lineage 2 - Wojna z Final Cavalieros w Lineage 2. Niestety pomimo prób uniknięcia bratobójczej walki z rodakami wojna staje się faktem.

20.03.2006
Lineage 2 – Sojusz Uprising wypowiada wojnę NO, po naszej stronie staje sojusz Defiance, któremu wcześniej pomagamy obronić zamek w Giran atakowany przez Uprising. Dzieli to graczy serwera na dwa przeciwstawne bloki zwalczające się w każdym miejscu świata gry o każdej porze dnia i nocy.

27.03.2006
Lineage 2 - w godzinach 24:00 - 2:00 został przeprowadzony zmasowany atak na zamek w Oren. Siły atakujące były na równi z siłami broniącymi, co już na samym początku zapowiadało krwawy siege. I tak właśnie było. Jednakże [PL] jako pierwsi wdarli się do sali tronowej i Nomad zarzucił skila przejmującego zamek. Kiedy zostało już tylko kilka sekund do zakończenia inktancji dwóch łuczników z grupy obrońców przeszkodziło Nomadowi w zakończeniu przejmowania. Niestety na ponowne rzucenie czaru i jego zakończenie nie starczyło już czasu. Tak więc pierwsza próba zdobycia własnego zamku przez [PL] niestety nie powiodła się, choć było blisko. Ale wynieśliśmy z tego siege nowe doświadczenie i przekonaliśmy się, że jednak Polak z Polakiem potrafi się ogadać – czego przykładem było wsparcie nas przez klan Chamber w czasie siege.

22.04.2006
Lineage 2 – pokonane Uprising rozpada się

06.05.2006
Lineage 2 – Znamienna data w naszej historii. Po wielu ustaleniach, opracowaniu taktyki, rozmowach z zaprzyjaźnionymi klanami Sojusz NO decyduje się na próbę przejęcia zamku w Giran. Jednak nie tylko my chcemy to zrobić. Chrapkę na przynoszący najwięcej profitów w grze zamek mają również inni. Pomimo ciągłych ataków PolarII, Greek Union (spadkobiercy Greek Army), Final Cavalieros, Pk4ever oraz ich sprzymierzeńców sojusz NO po dramatycznej walce wycina sobie drogę do sali tronowej zamku i podczas gdy wrogowie rozbijają się o szeregi [PL] i Chamber u bram zamku, Nomad zarzuca inktancję w sali tronowej i po jej zakończeniu przejmuje zamek dla [PL] i sojuszu. Mamy swój zamek i to jaki – Giran.

1.06.2006
Lineage 2 - pojawiają się pierwsze problemy, na serwerze egzystuje gildia w skład której wchodzą donatorzy, którzy są prawie jawnie wspomagani na siege przez GM-ów (m.in. rozwalanie murów zamku czy przenoszenie Cla do wnętrza zamku).

09-11.06.2006
IV zlot klanu [PL]. „Sosenka” ponownie gości u siebie [PL] tym razem w sile 21 osób.

19.06.2006
Zapada decyzja o opuszczeniu serwera ISOGame.

15.11.2006
Guild Wars – zwycięstwo w HoHa i na całym świecie ukazał się napis "Polish Legions Guild Wars Team [PLs] has won a battle in the Hall of Heroes and keeps the favor of the gods for Europe".


22.12.2006
Voyage Century przykuwa uwagę [PL] i staje się grą klanową. Na czele gildi w VC staje [PL]_Pheniks.

21.01.2007
Guild Wars - Gildia [PL] wskakuje do top 500, a dokładnie zostaje sklasyfikowana na 456 pozycji.

27.01.2007
Wprowadzenie nowych zasad przydzielania stopni w klanie, zniesienie okresu próbnego i wprowadzenie stopnia weterana.

11.02.2007
Swat4 - pierwsze zwycięstwo – sparing z {33}GoW. Oba teamy walczyły jak lwy. Walka była zawzięta, krew lała się hektolitrami, a obie drużyny prezentowały wysoki poziom, ostatecznie minimalnie lepsza okazała się ekipa [PL].

12.03.2007
Voyage Century – [PL] osiąga 5 lvl gildi, tym samym otwiera się droga do zdobycia własnego miasta. Następuje również przyłączenie polskiej gildii [PRL] do [PL] co wydatnie wzmacnia naszą siłę w grze.

19.03.2007
Voyage Century - atak na Londyn zakończony sukcesem, [PL] zdobyło swoje pierwsze miasto. Od momentu pierwszej salwy wszystko działo się bardzo szybko i po 49 minutach było już po wszystkim a miasto Londyn miało nowego pana. Niedługo później w centrum Londynu staje pomnik na którego cokole pojawia się postać lidera gildii [PL] - Pheniksa.

27.03.2007
Voyage Century – Liderzy gildi postanawiają iść za ciosem i dobrze kalkulując, że nikt nie spodziewa się kolejnych ataków w najbliższym czasie ze strony [PL] po zdobyciu Londynu planują i zatwierdzają atak na Malacce. Przy wsparciu [TheMoFed] nasza gildia uderzyła na miasto od strony lądu i morza. Walka przeciągała się niemiłosiernie i szala zwycięstwa przechylała się to na jedną to na drugą stronę. Ostatecznie [PL]_Siwy zadał „coupe de grace” władcy miasta i Malacca przeszła w ręce [PL].

27.03.2007
Na stronce klanowej pojawia się kalendarium. W tym okienku będą pojawiać się informacje dotyczące ważnych wydarzeń z historii naszego klanu jak również daty imienin lub urodzin naszych klanowiczów.

10.04.2007
Podjęta zostaje decyzja o zamknięciu Guild Wars jako gry klanowej.

21.04.2007
Voyage Century - Obrona Mallaci przed Dynasty Ming. [PL] wsparci sojusznikami pokazali, że najsilniejszy klan w grze można pokonać. Było to nasze wielkie zwycięstwo zwłaszcza pod względem propagandowym, niepokonani dotąd Dynasty Ming i TBH nie zdołali podbić Malacci i wszyscy na serwerze dowiedzieli się, że i z nimi można skutecznie walczyć.

17.05.2007
Swat4 przestaje być grą klanową.

17.05.2007
Lineage2 – reaktywacja – po raz kolejny grupka zapaleńców postanawia odkurzyć płyty z L2. Serwer L2Max staje się nowym domem [PL] w Lineage. Jako liderzy w grze zostają wyznaczeni [PL]_Knote i [PL]_Iluvatar.

18.05.2007
Zamknięcie Voyage Century jako gry klanowej. Gra mimo początkowych zalet ma też poważne wady, które ujawniają się po dłuższym czasie grania i traci na grywalności.


22.07.2007
Lineage 2 – [PL] osiąga 5 lvl klanu.

07-09.09.2007
V zlot [PL]. Przyszłość pokaże, że było to nasze ostatnie spotkanie zorganizowane w „Sosence”. Jak rok wcześniej było nas na zlocie 21 osób.

15.11.2007
RF zostaje grą klanową. Szefem ekipy w grze zostaje [PL]_Pheniks.

19.11.2007
Guild Wars – reaktywacja - po kilku miesiącach nasi klanowicze ponownie docenili piękno gry i postanowili jeszcze raz spróbować szczęścia w GW.

3.12.2007
[PL]_Angel ogłasza wprowadzenie i zasady rankingu uczestnika [PL].

15.12.2007
Lineage 2 – zmiana liderów, gildią [PL] dowodzą [PL]_Sajuuk i [PL]_Seba.

14.12.2007
Lineage 2 – [PL] po zwycięskim siege bierze w posiadanie zamek w Gludio.

03.03.2008
Guild Wars – podjęcie decyzji o stałym udziale [PL] w turniejach gildiowych GvG. Na samym początku gildia zostaje sklasyfikowana poniżej 6000 miejsca.


15.04.2008
RF - [PL] jest najliczniejszą gildią na serwerze, przez cztery miesiące wyróżniana jest przez lidera rasy jako Honor Guild.

31.05.2008
Guild Wars - 1056 miejsce gildii [PL] w rankingu GvG.

29.06.2008
Lineage2 - zamknięcie gry jako klanowej.


29.06.2008
Rohan zostaje grą klanową. [PL]_Mystic obejmuje dowodzenie gildią, a zastępcą jest [PL]_Pheniks.

8.07.2008
[PL]_Angel zamyka ranking uczestnika [PL].

29.07.2008
RF – [PL] ma w swoich szeregach pierwszego Archona, jest nim [PL]_Asist.

07- 09.09.2008
VI zlot [PL]. Tym razem spotkanie odbywa się nad Zalewem Sulejowskim. Frekwencja jest tym razem rekordowa – 32 osoby.

12.09.2008
Rohan – [PL]_Mystic rezygnuje z funkcji szefa gildii, jego obowiązki przejmuje [PL]_Pheniks.

22.09.2008
Z okazji V rocznicy powstania klanu część klanowiczów pojawiła się na serwerze Hamburg. Postanowiliśmy w ten dzień wrócić do korzeni i odkurzyć pudełka z Freelancerem. Nawet osoby które wcześniej nie grały w FL pojawiły się w przestrzeni Siriusza. Same przygotowania do eventu zaczęły się oczywiście o wiele wcześniej w celu zebrania kasy i zdobycia odpowiedniego sprzętu. Młodsi stażem klanowicze mogli się przekonać na własnej skórze jak to drzewiej bywało – jak ważna było zgranie, dyscyplina (również na TSie) i najważniejsze, umiejętność pilotowania Eagla i użycia uzbrojenia, kiedy to kilku nowicjuszy nie potrafiło dać rady jednemu weteranowi międzygwiezdnych szlaków. Sam event pokazał również naszym starym znajomym z HaCyka, że Polish Legions istnieje i ma się dobrze.

07.10.2008
RF - zamknięcie RF jako gry klanowej w związku z zamknięciem serwerów z grą.

20.10.2008
Zamknięcie Guild Wars jako gry klanowej.

29.01.2009
Zamknięcie gry Rohan jako gry klanowej.

29.01.2009
RF reaktywacja - po kilku miesiącach przerwy związanej z zamknięciem serwerów ponownie zostały one otwarte i nasi klanowicze szybko przystąpili do wspólnej zabawy.

04-09.09.2009
VII Zlot [PL]. Znów Sulejów gościło [PL] przez weekend. Tym razem frekwencja była niższa niż przed rokiem ale w sumie było nas 17 osób oraz dwóch weteranów Żurek i Knote.

20.10.2009
Zamknięcie RF jako gry klanowej. Ostatnim walczącym jest [PL]_Gaper, który nazywany jest przez graczy "One man guild" i dzięki swojej aktywności "łapie" się na 3 miejsce najlepszych graczy w grze. Jest to już jednak "łabędzi śpiew" [PL] w RF-ie.

20.10.2009
World of Warcraft staje się grą klanową. [PL] gra na serwerze Emerald Dream i po stronie Aliantów. Szefem gildi zostaje [PL]_Iluvatar, a oficerami [PL]_Smoku i [PL]_Haard.

11.11.2009
WoW – pierwszy samodzielny raid 10-cioosobowy gildii [PL].

17.12.2009
EVE staje się grą klanową.

25.01.2010
WoW – gildia [PL] jest sklasyfikowana na 138 miejscu w rankingu realmu.

17.02.2010
WoW – gildia ma zaliczone prawie wszystkie raidy w wersji 10-cioosobowej. Do ukończenia zostaje Ulduar ( część bossów jest już zaliczona) i najtrudniejszy ICC.

1.03.2010
WoW - gildia [PL] jest sklasyfikowana na 48 miejscu w rankingu realmu. W ICC zaliczone jest pierwsze skrzydło, a do pełni szczęścia w drugim został jeden boss.

2.03.2010
WoW – ilość członków gildi pozwala na wystawienie dwóch grup raidowych 10-cioosobowych. Pierwsza grupa startuje rajdy o 2000, druga o 22.30.

23.03.2010
Zamknięcie World of Warcraft jako gry klanowej z powodu nie spełnienia warunków ujętych w regulaminie klanu.

23.04.2010
Reaktywacja Lineage 2 na serwerze RPG-CLUB, liderem gildi zostaje [PL]_Voss.

26.05.2010
EVE - wprowadzony zostaje dodatek Tyrannis, który niesie ze sobą wiele zmian.

23.06.2010
EVE - korporacja Polish Legions na dobre zagnieżdża się w systemach null-sec na terytoriach polskiego sojuszu C0ven

3-5.09.2010
VIII zlot [PL] w Sulejowie. W spotkaniu uczestniczy 9 osób.

15.10.2010
Zamnknięcie gry klanowej Lineage 2.

04.07.2011
Zamknięcie gry EVE Online.

04.07.2011
Otwarcie gry klanowej Rift - liderem gry zostaje [PL]_Gaper.

 

  Zgodnie z przepisami USTAWY z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych wszelkie prawa do tekstów zamieszczonych na tej stronie oraz ich fregmentów są własnoscią administratora serwisu www.polish-legions.com.pl. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich w jakiejkolwiek formie bez zgody administratora serwisu jest zabronione i stanowi wykroczenie w świetle obowiązujących przepisów.
Site created and theme modified by Iceman
© 2005

Theme from THEMES.crossworlds.ru